יום שלישי, 29 באוקטובר 2013

קורס משקפיים

ככל הנראה לא יפתיע אתכם לגלות שבקורס הזה עיצבנו משקפיים. להבדיל הרשומה הקודמת שלי שעסקה בתכשיטי אופנה, הקורס הזה היה בעיקר טכני. למדנו על ההיסטוריה של המשקפיים, ראינו דוגמאות של משקפיים שנעשו פעם. למדנו את המרחקים בין העדשות, אורך ידית המשקפיים, גודל החלק שמונח על גשר האף ועוד.. 


כמו תמיד אתם יכולים ללחוץ על התמונות כדי להגדיל אותם, כמו כן גם לעשות Pin ולתייג בפינטרסט


התרגיל הראשון היה, להעתיק משקפיים. לקחת זוג משקפיים שיש לנו ולהעתיק אותו. 
אז איך מתחילים? צריך להתחיל איכשהו.. הנה ניסור ראשון של הצורה של המשקפיים שהעתקתי.






הרבה הלחמות



המשקפיים לפני ששמתי את העדשות



 לצערי אין לי את תמונה של המשקפיים המקוריים שהעתקתי, אז תצטרכו להאמין לי שהן נראות ממש ככה.


המשקפיים בזמן ההגשה הראשונה בקורס




אחרי שהתנסינו בהכנת משקפיים, הגיע החלק של העיצוב. כל אחד היה צריך לעצב משקפיים חדשות. 
אחרי התלבטויות ארוכות וחוסר החלטיות מה אני רוצה לעשות ואיזה מסגרת אני רוצה לעצב למשקפיים, החלטתי שזה הרעיון שלי. למה צריך להחליט על סוג אחד? למה לא להנות מכל העולמות?
  
התחלתי לעבוד על המשקפיים שלי

השולחן שלי בשיא הבלגן והעבודה

הכנתי את החלק שיושב על גשר האף






הכנתי חיבור לעדשות, בחרתי עדשות, לקחתי ידיות והוספתי להם לוגו. אחד הדברים העיקריים הם הלוגו של המשקפיים, לא? 




הלוגו על ידית המשקפיים






אז מה מיוחד במשקפיים האלה, אתם בטח שואלים את עצמכם ואותי, איפה ה- Twist, איפה כל העולמות האלה שדיברתי עליהם? 



למשקפיים האלה, שיש להם נראות פשוטה ורגילה למדי, אפשר להוסיף תוספות למסגרת. במסגרת בסיס של המשקפיים ישנם מגנטים וכך גם בתוספות ואפשר למגנט איזה תוספת שרוצים כמסגרת.







אחרי שהמשקפיים היו מוכנות, עם המגנטים, התחלתי ליצור להם תוספות שיתמגנטו שיהפכו את המשקפיים למיוחדות יותר. 

כאן אפשר לראות את המשקפיים, עטופות במסקינטייפ שמגן על העדשות, בזמן שאני מכינה את התוספות. כאן הן כמובן ללא צבע. 




אז אלה המשקפיים שהכנתי, יש בהם Twist, תוספות שיכולות לשנות את המראה למשהו אחר, שונה ומיוחד. 




מה אתם אומרים? 


תמונות נוספות של התכשיטים ועבודות נוספות שלי, תוכלו למצוא בפליקר שלי:


מקווה שנהנתם

רוני

2 תגובות: